სკანდალი ლონდონში - აზარმა „ჩელსის“ ისევ უარი უთხრა და „რეალში“ სურს

ლონდონის „ჩელსის“ აღარაფერი გამოსდის. ბელგიელმა ედენ აზარმა „არისტოკრატთა“ წინადადება მოისმინა და განიხილა, თუმცა კვლავ უარი განაცხადა....


აზარმა წლიურად 18 მილიონ ევროზე თქვა უარი. ბელგიელი ჯიუტად დგას საკუთარ პოზიციაზე და „რეალში“ გადასვლა სურს.

აღსანიშნავია, რომ „რეალი“ ედენს წლიურად 11 მილიონს სთავაზობს, რაც 7 მილიონით ნაკლებია „ბრიტანულ შემოთავაზებაზე“.

ყველაფერი ზემოაღნიშნული მიუთითებს იმაზე, რომ „რეალს“ ტრანსფერის გაჩარხვა შეუძლია. dle 10.1


76

11 იანვარი 2018 19:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ფლორენტინო
ეგრეა და მარტო მე არ ვამბობ მაგას ჩემი ახირება კიარააააა რომ არა რონალდო ბენზემა ეხლა ან არსენალში ან ლიონში იქნებოდა

სანანმ რეალში გადმოვიდოდა ფერგიუსონს უნდოდაა,მაგრამ რეალი აირჩიაა,,ერთედერთ ფეხბურთელიიია ვინც პერესმა პირადად მოინახულა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

77

11 იანვარი 2018 20:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ბარსელონას ვიღაცა ზანგი უყიდია, მერამდენე ზანგლი ყავთ გუნში, ზანგელონა lol
საზანგეთია 😂😂😂😂😂 დემბელე სემედუ უმტიტი 😂😂😂 სამივემ ღამე რო იჩხუბონ ვერ გააშველებს ვერავინ 😂😂😂😂

ვალენსიამ coquelini იყიდა და ჩვენ ქვილიათაია მაინც გბიყიდოს პერესმა იმედი რო ვიყოთ და მოვტყუვდეთ მაინც 😂😂😂

ისე მაიორალც კარგად ხსნის სივრცეებს დავაკვირდი და კაცსაც კარგად ატყუებს და ეგ დაააყენოს ჯობია 😂😂 არ მომიწევს ამდენი გინება ბენზემაზე .

78

11 იანვარი 2018 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სანანმ რეალში გადმოვიდოდა ფერგიუსონს უნდოდაა,მაგრამ რეალი აირჩიაა,,ერთედერთ ფეხბურთელიიია ვინც პერესმა პირადად მოინახულა.

რედონდოოო მე არ ვამბობ რო ცუდია ბენზემა აქვს დამსახურებებიც და ისიც დავწერე რატომაცაა რეალში ეხლაც ეჭვიც არ მეპარება თავის დროზე ბევრსაც ენდომებოდა მარა არაა ის როგორც შენ ხატავ რო რაღაც საწაული აღარაა არაა და ლიჩნად ბენზემაზე არ ვაპირებ შენთან პოლემიკას მე ვიცი შენი აზრი და შეხედულება მაგ საკითხთან და ვცემ შენ აზრს პატივს თუმცა არანაუირად არ ვეთანხმები შენ შეხედულებას ბენზემაზე

79

11 იანვარი 2018 20:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ბენზემაზე არ გვინდა საუბარი ამდენი, აბა დაასახელეთ რეალის ფორვარდებიდან ვინმე რომელიც ბენზემას არ ჯობდა, არ გვევასება ეგ კაცი და ამის აღიარება შეცდომაა.ფენომენი და თუნდაც ნისტეროიც ჯობდა მაგას, გამტანი ფეხბურთელი არაა ეგ, რაც ფორვარდის პირდაპირი ვალდებულებაა, რონალდუ რა შუაშია როცა გასატანია მაშინაც არ გააქვს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

80

11 იანვარი 2018 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ბენზემაზე არ გვინდა საუბარი ამდენი, აბა დაასახელეთ რეალის ფორვარდებიდან

ბენზემა არაა ფორვარდი wink
ნისტელროი მე პირადად ძალიან მევასებოდა

ციტატა: oto.reali
რონალდუ რა შუაშია როცა გასატანია მაშინაც არ გააქვს.

ხოდა მაგის გასატანს რონალდო იტანს და ამიტომაც არ ჭირდება გამანი გუნდში

ციტატა: oto.reali
ფენომენი

ანელკა თუ გახსოვს wink

81

11 იანვარი 2018 20:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: ფლორენტინო
ბენზემა არაა ფორვარდი

და მაგას კიდევ რონალდოს აბრალებენ რონალდუმ შეითავსაო ფორვარდობა, მაგრამ გასატანი როცა აქვს მაშინაც რომ ვერ გააქვს ამას ყველანი ვხედავთ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

82

11 იანვარი 2018 20:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზინედინ ზიდანმა მადრიდის "რეალთან“ ახალი კონტრაქტი შეათანხმა.

ეს ინფორმაცია ფეხბურთის ფრანგმა სპეციალისტმა თავად დაადასტურა.

"ჩემი ახალი კონტრაქტი 2020 წლამდე გაგრძელდება. თუმცა, დრინდელივით მე კვლავ თამაშიდან თამაშამდე დ წლიდან წლამდე ვცხოვრობ. სამი წლით ადრე წინ ვერ გავიხედავ, რადგან ეს არ მუშაობს. კონტრაქტის ქონა არაფერს ნიშნავს“ - იუწყება ზიდანის ნათქვამს გაზეთი AS-ი.

ციტატა: oto.reali
და მაგას კიდევ რონალდოს აბრალებენ რონალდუმ შეითავსაო ფორვარდობა, მაგრამ გასატანი როცა აქვს მაშინაც რომ ვერ გააქვს ამას ყველანი ვხედავთ.

აი ეგ აღარ ვიცი smile მაგას უკვე ჩემი მოკლე ჭკუა ვერ წვდება wink

83

11 იანვარი 2018 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ფლორენტინო
რედონდოოო მე არ ვამბობ რო ცუდია ბენზემა აქვს დამსახურებებიც და ისიც დავწერე რატომაცაა რეალში ეხლაც ეჭვიც არ მეპარება თავის დროზე ბევრსაც ენდომებოდა მარა არაა ის როგორც შენ ხატავ რო რაღაც საწაული აღარაა არაა და ლიჩნად ბენზემაზე არ ვაპირებ შენთან პოლემიკას მე ვიცი შენი აზრი და შეხედულება მაგ საკითხთან და ვცემ შენ აზრს პატივს თუმცა არანაუირად არ ვეთანხმები შენ შეხედულებას ბენზემაზე

მე სასწაულს არ ვხატავ,,,მე იმ პლიუსებზე ვსაუბრობდი მუდამ რაც ბენზემას აქქქ,,,და ყოველთვის როცა ამაზეე ვსაუბრობდი მუდამ იშველიებდით სტატისტუიკას,ფეხბურთელს არ განსაზღვრავ სტატისტიკა როცა ბენზემა თავის არსით ნოპმინალურ ცენტრ ფორვარდს არ თამაშობდა არასდროს,გაცილებით მეე ფუქციებს ითავსებბდა რაც არ ჩანს სტატისტიკით ,ეს ასპექტები კი გუნდურ პრინციპზე ეფუძვნება რაც კი აქ კარიმ პლიუსებიი,ვერ ვხსნი იმას რომ იძახი არ არის რეალის დონისსს,,კონკრეტლ კითხვას დაგისვავ მიპასუხე და არ აარიდო,შენ შენზე დაბალი ინტელექტის ადამიანთან გამონახავ საერთო ენას??თან სპორტი ფეხბურთი გაცილებით კომპლექსურიააა ,ფიზიკურად მენტალურად,ინტელექტუალურად უნდა გრძნობდა შწენ თანაგუნდელს დაა სწორედდ ეს არის რაც არ ჩანსსს და არ ამახვილებთ ყურადღებას,გაუგო მოედანზეეე ამხელა კალიბრის იგროკებს საჭიროა მაღალი კლასიი,მინუსებიც ბევრჯერ ვთქვი რომ ანიავებბბევრ მომენტს მაგრამ იმდენად მრავალფუნქციონერებად ი იგროკიაა ეს იფარებააა,, და სპეციელისტები ამას ხედავენ რიგითი ქოომაგები კი ვერა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

84

11 იანვარი 2018 20:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5967
ციტატა: ფლორენტინო
ანელკა თუ გახსოვს

კი როგორ არა ეგეც ფრანგი იყო, ისიც კი ჯობდა ბენზემას, უფრო სტაბილურად იტანდა ბურთებს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

85

11 იანვარი 2018 20:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბევრჯერ ვთქვი რომ ანიავებბბევრ მომენტს

და ნელი რომაააა? ხშირათ რო კარგავს ბურს და ებლანდება ფეხები? თავით თამაშში რო სუსტია? პრესინგზე რო არ თამაშობს? უმეტეს თამაშებს რო აგდებს?

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და სპეციელისტები ამას ხედავენ

შეიძლება ხედავდნენ და არა ხედავენ. 20 წელია ფეხბურთს ვუყურებ და სტატისტიკა ნაკლებად მაინტერესებს მე მიყვარს სიამოვნების მიღება თამაშიდან და მოთამაშეებიდან რასაც ბენზემა ვერ მანიჭებს ვერანაირად

86

11 იანვარი 2018 20:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ფლორენტინო
და ნელი რომაააა? ხშირათ რო კარგავს ბურს და ებლანდება ფეხები? თავით თამაშში რო სუსტია? პრესინგზე რო არ თამაშობს? უმეტეს თამაშებს რო აგდებს?

არარსებობს მცნებააა პროფესიონალურ ფეხბურთში იმ მინიმალურ სტანდარტებს ვერ აკმაყოფილებდეეე რასაც სპორტის ეს სახეობააა მოითხოვს,მაგალითად ბეილს თუ შეუძლია 11 წამში გაირბინოს 100 მეტრააა და ბენზემას 13 ,არისსს ნორმა 14 წამიი,ყველაფერი არის შედარებითი,სხვისგან განსხვავებით გეჩვენებათ ნელი,მაგრამ ფეხბურთის ნორმებს აკმაყოფილებს,უბრალოდდდ აფსურდიაააა პროფესიონალურ ფეხბურთში ელემენტარულ ნორმატივებს ვერ აბარებდეე,,ბენზხემა პოზიციისთვის ბრძოლაში კონკრეტულ სათამაშო სიტუაციის წაკითხვისაას როცააა დიდი შანსია ალბათობის განვითარდეს მაშინ კრეფს სისწრაფეს სადღაც ძირითადად 190 მეტრის რადიუსზე მეტი არ ჭირდებააა ,ვერ მიხვალ სასურველ პოზიციამდე თუ არ იმოიძრავე უბურთოდ ეს ერტი,მეორე.თავით თამაშიი,სტანდარტების დროსს ყურასდღება გამახვილებული არის რამოსზე ვარანზე და რონალდოზე და ბენზემა უკანა შტანგაზე დგას გადმოგდებულთან,,ეს კიი შემთხვევით არ ხდება ,ეს არის ვარჯიშებზე დამუშავებული სიტუაციებიი სხვადასხვაა ვარიანტები,მაგრამ ხშირად ვხედავთ რომ ცდილობენ რამოსი მოახვედრონ კარგ პოზიციაზე და მთელი რიგი გადაადგილებები ხდებაააა ,მაგრამ კონკრეტული თავით თამაში ბევრი გიოლი აქ გატანილი თავით და ვერ იტყვი რომმ ეს არ იცისს,,მესამეე..თამAშიოს ჩაგდება,ისევ მივდივართ სტატისტიკაზე და არასოდეს არ ვამახვილებთ ყურადღებასს სხვა ასპეკტებზე,ჩვენბ განვიხილავთ ხშირად ინდივიდუალური თვალსაზრისით ფეხბურთელს და იშვიათიააა ადამიანი ამ საიტზე ცემი ჩათვლით ვინცც გუნდურ პრინციპს უფრო აყენებს პირველ რიგშიი ,შეიძლება არ გაიტანო გოლიი არ გააკეთო საგოლე პასი მაგრამ იმ მატჩში მაინც პროდიკტიული იყოო,გოლების არ გატანა ხშირადდდ სწორედ მაგიტომ საუბრობდა მასა მუდამ რომ თამაშებს აგდებს,არასოდეს აქცევთ სხვა ვასპეკტებს მნიშვნელობას,თუმცა მე Vთქვი რომ ამ სეზონშიი არისსს საშინელება როგორც სხვა დანარჩენიი მთლიანი გუნდი.

190 კი არადა 10 მეტრა)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

87

11 იანვარი 2018 20:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდურ პრინციპს უფრო აყენებს პირველ რიგშიი

მაგ მინუსებით ბევჯერ დაღალატა გუნდი ძალიან ბევჯერ და უმრავლეს თამაშებს აგდებს გუნდის მექანიზმია და თავისთავად გუნდურიც უნდა იყოს მაგრამ ამ ეტაპზე 0 ლია გინდა ინდივიდუალურად და გინდა გუნდურად smile

88

11 იანვარი 2018 20:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ფლორენტინო

შეიძლება ხედავდნენ და არა ხედავენ. 20 წელია ფეხბურთს ვუყურებ და სტატისტიკა ნაკლებად მაინტერესებს მე მიყვარს სიამოვნების მიღება თამაშიდან და მოთამაშეებიდან რასაც ბენზემა ვერ მანიჭებს ვერანაირად

ლევანდოვსკის როცა კითხეს გამორჩეული წინა ხაზელი ბენზემა თქვა,,როცა კითხეს დიბალასსს ჩემი კუმირი ბენზემაოო,ფეხბურთელები მოქმედი ერთი ორი გამახსენდა უცებ ძაან აფასებენ ამ ფეხბურთელს იმიტომ როცა თამაშობ და იცი ეს სპორტის სახეობა გაცილებით მეტი ცოდნა გაქ და ხვდებიიი მაშტაბებსს,რაც შეეხება მწვრთნელებსსს სპეციალისტების ხედვა გჰანსხვავდებაა ქომაგის,ქომაგი უყურებს ზედაპირულად ინდივიდუალურადდ აი ამან გოლი გაიტანაააა ,სპეციალიასტი კი გუნდუირ პრინციპს ეფუძვნება პირველ რიგში და რას აკეთებს გუნდუისთვის და არა საკუთარი სტატუისტიკისთვისს,გოლი მნიშვნელოვანია მაგრამ გოლამდე მისვლა უფრო მნიშვნელოვანი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

89

11 იანვარი 2018 20:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქ მოვრჩეთ ბენზემაზე საუბარს არ იმსახურებს ამდენ ყურადღებას

90

11 იანვარი 2018 20:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ფლორენტინო
მაგ მინუსებით ბევჯერ დაღალატა გუნდი ძალიან ბევჯერ და უმრავლეს თამაშებს აგდებს გუნდის მექანიზმია და თავისთავად გუნდურიც უნდა იყოს მაგრამ ამ ეტაპზე 0 ლია გინდა ინდივიდუალურად და გინდა გუნდურად

ამ ეტაპზე ვინმე მოგწონსსს??მთლიანი გუნდია დემორალიზხირებულიი,,აქ მარტო ბენზემა არაა პრობლემააა,გუნდის დაღალატებააა ბევრჯერ მინახავს სხვა ფეხბურთელებისგან პენლების ვერ გატანა მაგრამ აქ ხომ შერჩევითი სამართალიააა,.ის რომ ეს შედეგები დაიდოო და 2008 წლის პერესი პროეკტმა რომმ გაამართლა ამაზე მგონი აღარავინ დავობს და ყველა ფეხბურთელს მიუძღვის ღვაწლიი,ამ ღვაწლის დანახვა ბენზემაში არ ხდებაა და ეგგ მწყინს.სხვა არაფერი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

91

11 იანვარი 2018 20:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აი ამან გოლი გაიტანაააა ,

მოდრიჩი არ იტანს გოლებს მარამ სიამოვნებას ანიჭებს ქომაგებს და Fეხბურთის მოყვარულებს სხვა ბევრი კიდე რაც ბენზემას არ აქვს და ვერ ექნება ერთეული მომენტების გამოკლებით

92

11 იანვარი 2018 20:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ფლორენტინო
მოდრიჩი არ იტანს გოლებს მარამ სიამოვნებას ანიჭებს ქომაგებს და Fეხბურთის მოყვარულებს სხვა ბევრი კიდე რაც ბენზემას არ აქვს და ვერ ექნება ერთეული მომენტების გამოკლებით

რა არის შენთვის ფეხბურთი?სიამოვნებააა რა კრიტერიუმებით??შენთვის რა არის პრიორიტეტი?უნივერსალიზმი??ლამაზი ფინტების გადატარებააა??ჩემთვის ინტელექტუალური შესაძლებლობებიი,გუნდური პრინციპის გარეშე არარსებობს სანახაობა და ყველა ფეხბურთელიი შეამაერთებელი ელემენტია კვანძიი .ინდივიდუალიზმი ეს არის ლოკალურიი კონკრეტული სათამაშო სიტუაცია როცა გთხოვს,.მაგრამ გუნდურობა აუცილებელია მუდამმ .ამ საიიტზე არის მხედველობაში პრობბლემა,კონკრეტულ; ინდივიდსს განიხილავენ არა გუნდური პრინციპით არამედ ნახე რა მოატყუა,ნახე გოლი შეაგდოოო,არავინ საუბრობს უბურთოდ მიოძრაოობაზე,არავინ საუბრობსსს ათას სხვა ნიუანსებზე რაც გაცილებით მნიშვნელოვანია ვიდრეეე გოლი,ან თუ გინდააა კაცის მოტყუება,,გიოლამდეა მთელი სირთულეებიი ,თორემ გოლიიი ეს არის უბრალოდდდ დასასრული.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

93

11 იანვარი 2018 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ანტი ნეიმარიი :) ნეიმარს პული სურდა და ამას გუნდიი,,საგოოლ ხაალხი პუულის გულიზე პროჯზე იხევიან ,ეს კაცი ყოპილა კაცურიი ,,

94

11 იანვარი 2018 22:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე რედონდო ყელაფერში როგორ გეთანხმები wink , აი ძალიან მიომწონს გრიზმანი, ძალიან, მაგრამ მეც ვთვლი, რომ ბენზო საერთო ჯამში უფრო მაღალი დონის ფეხბურთელია და ვან ბასტენიც ისტორიაში ყველა დროის საუკეთესო ცენტრფორვარდია ჩემთვის. რონალდუ ნაზარიო ხომ სასწაული იყო, მასზე მაღლაც კი ვაყენებ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (234)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)