ბენზემა:„თუ ქომაგებს სურთ, მე წავალ, მაგრამ არ ვფიქრობ, რომ ასეა“

მადრიდის „რეალს“ ფრანგი ფორვარდი, კარიმ ბენზემა აღდგენით პროცესშია. „9“-იანს ტრავმის სამკურნალოდ რამდენიმე კვირა სჭირდება...


„ძალიან მძიმე წასაკითხია ის სათაურები, რასაც ესპანური გამოცემები ჩემზე წერენ.“

„ყველა ფიქრობს, რომ გუნდი უნდა დავტოვო, მაგრამ მე ხალხთან ვარ ვალში.“

„არაერთი გამოკითხვა ვნახე, რომელშიც ჩემ წასვლას ითხოვენ, მაგრამ 50 000 გულშემატკივრის ხმაზე მნიშვნელოვანი, სრულიად მადრიდული სამყაროს აზრია. თუ მათ ჩემი წასვლა უნდათ წავალ, მაგრამ მე მჯერა, რომ მადრიდისტების უმრავლესობას ვუყვარვარ.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 8 იანვარი 2018
  • 9259
  • 118

76

9 იანვარი 2018 02:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Wtf man
კაია ტო წარმატებები. ნუ მე იმ პონტში მინდა ეგ რო მამაჩემი უკვე 20წელზე მეტია ხორცებზე ვაჭრობს რესტორნებს ამარაგებს და ბევრი რამე ესმის მაგ საქმიანობაში და ქარხანის აშენება მინდა რა ეგეგ პონტში დირექტორიც რო მე ვიყო და უფროსიც. მე რაზეც ვსწავლობ განხრა აქ კიდევ სურსათის უვნებლობა მარა არ მინდა მანდ ხალხს ვერ დავაჯარიმებ არ შემიძლია ვიღაცის ცოდვა დავიდო მაგიტო არ მინდა ეგ საქმიანობა

თავი ქუდში გქონია შენ .. wink
წარმატებები ასევე წავედი საწოლისკენ ძილი მომერია რაღაც..
ტკბილი ძილი..

გაიხარე ძმაო შენც ასევე. ტკბილი ძილი

77

9 იანვარი 2018 02:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ისკოზეა დაგაინტერესებთ ვისაც არ გინახიათ My Webpage


კარგი სტატიაა, თუმცა ისკო პირველ რიგში თავად არ გამოირჩევა თავმდაბლობით და უბრალოებით, მგონი ყველაზე ქედმაღალია რონის და რამოსის შემდეგ რეალში. ის კი სიმართლე თქვა ქუჩის ფეხბურთელზე, მართლა ეგრე თამაშობს, თითქოს ქუჩაში მეგობრებთანააო. ერთი შეხედვით ესეთი სტილი საოცრად ლამაზი და სანახაობრივია, თან როცა ასეთი ნიჭიერიცაა თავად ფეხბურთელი, მეორეს მხრივ ძალიან უპასუხისმგებლო საქციელია, პროფესიულ ფეხბურთთან ასე მიდგომა დაუშვებელია, განსაკუთრებით თანამედროვე ფეხბურთში

78

9 იანვარი 2018 03:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1337
მამიჩემის მამსთან წასულხარ უსარგებლო

79

9 იანვარი 2018 06:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kiki bevrsunda rom caxvide cadiiii

80

9 იანვარი 2018 06:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
კარიმ ბენზემა შენ ფეხბურთელი ხარ,შენ უყვარხარ მთელს მსოფლიოს შენ ზიდანს უყვარხარ :დ ყველა გააკვირვე ბენზემა ეს რა ქენი ბენზემა :დდდ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

81

9 იანვარი 2018 07:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: hip hop
კარიმ ბენზემა შენ ფეხბურთელი ხარ,შენ უყვარხარ მთელს მსოფლიოს შენ ზიდანს უყვარხარ :დ ყველა გააკვირვე ბენზემა ეს რა ქენი ბენზემა :დდდ

😂😂😂😂😂😂😂😂

82

9 იანვარი 2018 08:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როდის აუდებ რეალიდან ნეტა რაააა 😁😁😁😁 ისე ლეკინოს ვეთანხმები მართლა მარაზმი იქნება ბენზემას ხილვა ლეგენდების მატჩში წლების მერე იმედია იქ მაინც არ გამოიძახებენ 😁😁😁😁 ბოლო 2 წელია იმენა დადის მოედანზე და აქ წერენ უბურთოდ მოძრაობს სივრცეებს ათავისუფლებსო ნეტა მართლა უბურთოდ იყოს სულ და იმოძრაოს ბურთი მართლა არააა მაგის საქმე და ის 8 წელი რონალდუს დამსახურებაა აქამდე რო არ გააგდეს და უბრალოდ შემთხვევითობა და არა მისი კლასი და ზე დონე

100 კაციდან 90 მის გაშვებას ითხოვ და დავიჯერო ის 10 კაცია განათლებული და 90 უცოდინარი ? არ უნდა ბევრი ფილოსოფია ბენზემას ყოფნა რეალში არის რონალდოზე დამოკიდებული 100% არ ჭირდება რონის გვედრდით სუპერ გამტანი და მეგოლე ეგეთი რო ყოლოდა ამდენი რეკორდები კი არ ექნებოდა ხოდა ამიტომაცააა ცუციკი მის გვერდით და არა იმიტომ რომ ზე დონე და კლასია ნუ მთლად მკვდარი კი არააა მარა არც რეალის დონა. რონალდომდე კი ვიცით ვისი მონაც იყო ჯერ იგუაინი ათრევდა მერე ადებაიორიც კი მოუყვანეს. გინდა აქედან შეფუთეთ გინდა იქიდან დააკვნა ერთია ბენზემა არ არის რეალის დონე ბენზემაარის რონის ტრიაპკა და ამას ფილოსოფია და დიდი განათლება არ ჭირდება

83

9 იანვარი 2018 08:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
როდის აუდებ რეალიდან ნეტა რაააა 😁😁😁😁 ისე ლეკინოს ვეთანხმები მართლა მარაზმი იქნება ბენზემას ხილვა ლეგენდების მატჩში წლების მერე იმედია იქ მაინც არ გამოიძახებენ 😁😁😁😁 ბოლო 2 წელია იმენა დადის მოედანზე და აქ წერენ უბურთოდ მოძრაობს სივრცეებს ათავისუფლებსო ნეტა მართლა უბურთოდ იყოს სულ და იმოძრაოს ბურთი მართლა არააა მაგის საქმე და ის 8 წელი რონალდუს დამსახურებაა აქამდე რო არ გააგდეს და უბრალოდ შემთხვევითობა და არა მისი კლასი და ზე დონე

100 კაციდან 90 მის გაშვებას ითხოვ და დავიჯერო ის 10 კაცია განათლებული და 90 უცოდინარი ? არ უნდა ბევრი ფილოსოფია ბენზემას ყოფნა რეალში არის რონალდოზე დამოკიდებული 100% არ ჭირდება რონის გვედრდით სუპერ გამტანი და მეგოლე ეგეთი რო ყოლოდა ამდენი რეკორდები კი არ ექნებოდა ხოდა ამიტომაცააა ცუციკი მის გვერდით და არა იმიტომ რომ ზე დონე და კლასია ნუ მთლად მკვდარი კი არააა მარა არც რეალის დონა. რონალდომდე კი ვიცით ვისი მონაც იყო ჯერ იგუაინი ათრევდა მერე ადებაიორიც კი მოუყვანეს. გინდა აქედან შეფუთეთ გინდა იქიდან დააკვნა ერთია ბენზემა არ არის რეალის დონე ბენზემაარის რონის ტრიაპკა და ამას ფილოსოფია და დიდი განათლება არ ჭირდება


100 კაციდან ყოველთვის 10-ია განათლებული და დანარჩენი მაპატიე, მაგრამ უბრალოდ ბრბოა (ცუდად გამომდის ასე თქმა, მაგრამ ისტოიული ფაქტია). რაც შეეხება ლეგენდებს, რატომ გეპარება ეჭვი, რომ იქნება. მისანაირი კარიერა რეალში, ბევრ ახლანდელ ლეგენდას არ ჰქონია. რონიალდუს არანაკლებად სჭირდება ბენზემა, უფრო მეტადაც დაჟე, ვიდრე პირიქით. აბა წარმოიდგინე ბენზემა ბარსელონაში თუნდაც, მესის გვერდით, ჯერ ხომ გაცილებით უფრო მეტ გოლსაც გაიტანდა. თან წარმოიდგინე რა ჭკვიანურ და გააზრებულ კომბინაციებს შექმნიდნენ ერთად, აი ეს იქნებოდა ნამდვილი ხელოვნება, მე თუ მკითხავ. ან ეს სივრცეები რას აიჩემეთ, გეგონება მარტო ამ ასპექტშია ბენზო მაგარი

ან რატომ ბარსელონა, სხვა ნებისმიერ კლუბში ბენზო სამჯერ მეტ გოლს გაიტანდა, თუ მთელი გუნდი მასზე ითამაშებდა, როგორც მთავარ ფორვარდზე, ახლა ამ პოზიციაზე მაინც არ თამაშობს. ეს თუ მაინცდამაინც გოლებზე საუბრობთ და ისე არც მაგ მონაცემებითაა აქვს ცუდი სტატისტიკა საბოლოოდ.

84

9 იანვარი 2018 08:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
100 კაციდან ყოველთვის 10-ია განათლებული და დანარჩენი მაპატიე, მაგრამ უბრალოდ ბრბოა (ცუდად გამომდის ასე თქმა, მაგრამ ისტოიული ფაქტია).

რომელი ისტორიული ფაქტი? ფაქტი ისიცა რო ის 10 კაცი ცდება და სხვა გზას ადგას ყველაფერი უმცირესობა ჭეშმარიტება არააა. რაც შეხება რონის ეგ ავღნიშნე რო ზუსტად ბენზემას ნაირი პიტალო ჭირდება გვერდით რო თვითონ გამოჩნდეს ესაა და ეს

ციტატა: Benz9
გეგონება მარტო ამ ასპექტშია ბენზო მაგარი

არც მაგაშია განსაკუთრებული მარა სხვა ასპექტი რა ? გოლის ალღო თავით თამაში თუ რა ? მე არ ვამბობ გადასაგდებია მეთქი უბრალოდ არაა ზე დონე და ზე კლასი

ციტატა: Benz9
ან რატომ ბარსელონა, სხვა ნებისმიერ კლუბში ბენზო სამჯერ მეტ გოლს გაიტანდა, თუ მთელი გუნდი მასზე ითამაშებდა, როგორც მთავარ ფორვარდზე, ახლა ამ პოზიციაზე მაინც არ თამაშობს. ეს თუ მაინცდამაინც გოლებზე საუბრობთ და ისე არც მაგ მონაცემებითაა აქვს ცუდი სტატისტიკა საბოლოოდ

სხვაგან რას იზავდა არავინ არ იცის ეგ უკვე ვარაუდებია და აქ რასაც შვება ჩანს ყველაზე დიდი მინუსი არაა სწრაფი ნუ მეგოლეობა არცაა მაგის საქმე მე კარგად ვხედავ რა როლოც აკისრია და რისთვისაცაა და ვისთვისაც კლუბში მაგ თემაზე არ ვდაობ ვიცი და ვხედავ უბრალოდ არა ის რასაც ხატავენ უბრალო იგროკია რომელიც ჭირდება რონალდოს და ვსიო

85

9 იანვარი 2018 08:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
ციტატა: Benz9
100 კაციდან ყოველთვის 10-ია განათლებული და დანარჩენი მაპატიე, მაგრამ უბრალოდ ბრბოა (ცუდად გამომდის ასე თქმა, მაგრამ ისტოიული ფაქტია).

რომელი ისტორიული ფაქტი? ფაქტი ისიცა რო ის 10 კაცი ცდება და სხვა გზას ადგას ყველაფერი უმცირესობა ჭეშმარიტება არააა. რაც შეხება რონის ეგ ავღნიშნე რო ზუსტად ბენზემას ნაირი პიტალო ჭირდება გვერდით რო თვითონ გამოჩნდეს ესაა და ეს

ციტატა: Benz9
გეგონება მარტო ამ ასპექტშია ბენზო მაგარი

არც მაგაშია განსაკუთრებული მარა სხვა ასპექტი რა ? გოლის ალღო თავით თამაში თუ რა ? მე არ ვამბობ გადასაგდებია მეთქი უბრალოდ არაა ზე დონე და ზე კლასი


ეგეც შესაძლებელია, რა თქმა უნდა, მაგრამ ფაქტია, ეს ადამიანი ნებისმიერ სხვა კლუბში სადაც ის იქნებოდა მთავარი ფორვარდი, სამჯერ უკეთეს შედეგს დადებდა როგორც ფორვარდი, თუმცა მიუხედავად იმისა, რომ სულ ჩრდილშია, მაინც ძალიან კარგი შედეგი აქვს. ყველა ასეთ მსხვერპლზე არ მიდის და დააფასეთ ამ ადამიანის გუნდისადმი სიყვარული და ერთგულება. ისეთ ხალხს ეძახით სულით მადრიდისტებს, რომლებმაც გუნდი პირადი ინტერესების გამო მიატოვეს და ეს კაცი მართლა გულით და სულით მადრიდისტაა და არ აფასებთ. აი ხელმძღვანელობა და ბაბუ ამას აფასებს, თქვენგან განსხვავებით

მეორე ნაჩოა კიდევ მართლა სულით და გულითთ მადრიდისტა, დანარჩენებს რა კრიტერიუმით აფასებთ არ ვიცი

86

9 იანვარი 2018 08:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ეგეც შესაძლებელია, რა თქმა უნდა, მაგრამ ფაქტია, ეს ადამიანი ნებისმიერ სხვა კლუბში სადაც ის იქნებოდა მთავარი ფორვარდი, სამჯერ უკეთეს შედეგს დადებდა როგორც ფორვარდი, თუმცა მიუხედავად იმისა, რომ სულ ჩრდილშია, მაინც ძალიან კარგი შედეგი აქვს. ყველა ასეთ მსხვერპლზე არ მიდის და დააფასეთ ამ ადამიანის გუნდისადმი სიყვარული და ერთგულება. ისეთ ხალხს ეძახით სულით მადრიდისტებს, რომლებმაც გუნდი პირადი ინტერესების გამო მიატოვეს და ეს კაცი მართლა გულით და სულით მადრიდისტაა და არ აფასებთ. აი ხელმძღვანელობა და ბაბუ ამას აფასებს, თქვენგან განსხვავებით

იგუაინი რო სკამზე დასვავს მეეჭვება სხვაგან ძირითადი ყოფილიყო. დაფასებით კიდე რაგითხრა მადლობა მარა დროა უკვე ნელ ნელა წავიდეს. და კიდევ ერთხელ ვიტყვი ბენზემას აჩერებენ იმიტომ რომ რონის სურს ესე და რონის ჭირდება და არა ბენზემას ზე დონის ხათრით

87

9 იანვარი 2018 08:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
დილამშვიდობის, ლეკინოს ვეთანხმები ყველაფერში, ყველაფერს 100% წერს. მართლა ამ კაცით უნდა დავიწყოთ გუნდის პრობლემების დალაგება, რონალდო უკვე ასაკშია და ვერ გააქვს, გამტანი ფორვარდი გვინდა და არა ბენზემასნაირი მაზილა 5-ი მომენტიდან შეიძლება ვერცერთი ვერ გაიტანოს, მერე მეკარეც მოსაყვანია, ამ ზამთარს რომ მოგვეყვანა იკარდი და თუნდაც ბილბაოს მეკარე შეიძლებოდა ლიგაზე რამე გაგვეკეთებინა, მაგრამ ამ სასტავით პსჯესთან შანსი არ გვაქვს მითუმეტეს ძალიან ცუდ ფორმაშია გუნდი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

88

9 იანვარი 2018 08:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
დილამშვიდობის, ლეკინოს ვეთანხმები ყველაფერში, ყველაფერს 100% წერს. მართლა ამ კაცით უნდა დავიწყოთ გუნდის პრობლემების დალაგება, რონალდო უკვე ასაკშია და ვერ გააქვს, გამტანი ფორვარდი გვინდა და არა ბენზემასნაირი მაზილა 5-ი მომენტიდან შეიძლება ვერცერთი ვერ გაიტანოს, მერე მეკარეც მოსაყვანია, ამ ზამთარს რომ მოგვეყვანა იკარდი და თუნდაც ბილბაოს მეკარე შეიძლებოდა ლიგაზე რამე გაგვეკეთებინა, მაგრამ ამ სასტავით პსჯესთან შანსი არ გვაქვს მითუმეტეს ძალიან ცუდ ფორმაშია გუნდი.


ჩვენი პარხადნოი დვორი დაცვა ძალიან მოგწონს? უკვე მერამდენე წელია სუსტი გუნდებიც კი ისე ათრევენ როგორც უნდათ. მარტო მეკარეს ნუ აბრალებთ, პოზიციურად და არაპოზიციურად ისეთ სიბეცეებს ჩადიან გული გაგისკდება კაცს, აი დალაგება საიდან უნდა დაიწყო. დაცვიდან

89

9 იანვარი 2018 08:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მთელი დღე შეიძლება ვიდაოთ ბენზემაზე და ვერ შევთანხმდეთ ყველას თავისი აზრიაქვს და არც ვაპირებ დავას და პოლემიკას მაგრამ ისეც ნუ გამოიყვანთ რო ვინც აქებთ მართლები და ვინც ვაძაგებთ მტყუვნები და ჩაუხედავები.

ციტატა: oto.reali
დილამშვიდობის, ლეკინოს ვეთანხმები ყველაფერში, ყველაფერს 100% წერს. მართლა ამ კაცით უნდა დავიწყოთ გუნდის პრობლემების დალაგება, რონალდო უკვე ასაკშია და ვერ გააქვს, გამტანი ფორვარდი გვინდა და არა ბენზემასნაირი მაზილა 5-ი მომენტიდან შეიძლება ვერცერთი ვერ გაიტანოს, მერე მეკარეც მოსაყვანია, ამ ზამთარს რომ მოგვეყვანა იკარდი და თუნდაც ბილბაოს მეკარე შეიძლებოდა ლიგაზე რამე გაგვეკეთებინა, მაგრამ ამ სასტავით პსჯესთან შანსი არ გვაქვს მითუმეტეს ძალიან ცუდ ფორმაშია გუნდი.

ოთო სასტავი ისევ ისააა ვინც ლიგა დადო ორჯერ და ლალიგა მიაყოლა სუპერ თასი და მსოფლიო საკლუბო უბრალოდ დაიღალნენ ტიტულებით მოტივაცია დაკარგეს ჯილკა გაუქრათ ეს ყველაფერი კი ზიდანმა უნდა გამოასწოროს და მოხოდოს გუნდი. ნუ ცვლილებებიც აუცილებელია 3-4 კაცი გვინდა ძირითადის ახალი სისხლი

რაც შეხება დაფასებას ყველა რეალის ფეხბურთელს ვაფასებ თავის დროზე გრავესენსაც ვაფასებდი თეთრი ფორმა რო ეცვა ადებაიორსაც და კასანოსაც დაფასება არ დაფასება არაფერ შუაშია და მითუმეტეს ბაბუმ კასილასი და რაული გაუშვა და დავიჯერო მათზე მეტი მადრიდისტააა ბენზემა? უბრალოდ რონის ჭირდება ბენზემა და აფარებენ ხელს ესაა და ეს

90

9 იანვარი 2018 09:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
მთელი დღე შეიძლება ვიდაოთ ბენზემაზე და ვერ შევთანხმდეთ ყველას თავისი აზრიაქვს და არც ვაპირებ დავას და პოლემიკას მაგრამ ისეც ნუ გამოიყვანთ რო ვინც აქებთ მართლები და ვინც ვაძაგებთ მტყუვნები და ჩაუხედავები.

ციტატა: oto.reali
დილამშვიდობის, ლეკინოს ვეთანხმები ყველაფერში, ყველაფერს 100% წერს. მართლა ამ კაცით უნდა დავიწყოთ გუნდის პრობლემების დალაგება, რონალდო უკვე ასაკშია და ვერ გააქვს, გამტანი ფორვარდი გვინდა და არა ბენზემასნაირი მაზილა 5-ი მომენტიდან შეიძლება ვერცერთი ვერ გაიტანოს, მერე მეკარეც მოსაყვანია, ამ ზამთარს რომ მოგვეყვანა იკარდი და თუნდაც ბილბაოს მეკარე შეიძლებოდა ლიგაზე რამე გაგვეკეთებინა, მაგრამ ამ სასტავით პსჯესთან შანსი არ გვაქვს მითუმეტეს ძალიან ცუდ ფორმაშია გუნდი.

ოთო სასტავი ისევ ისააა ვინც ლიგა დადო ორჯერ და ლალიგა მიაყოლა სუპერ თასი და მსოფლიო საკლუბო უბრალოდ დაიღალნენ ტიტულებით მოტივაცია დაკარგეს ჯილკა გაუქრათ ეს ყველაფერი კი ზიდანმა უნდა გამოასწოროს და მოხოდოს გუნდი. ნუ ცვლილებებიც აუცილებელია 3-4 კაცი გვინდა ძირითადის ახალი სისხლი

რაც შეხება დაფასებას ყველა რეალის ფეხბურთელს ვაფასებ თავის დროზე გრავესენსაც ვაფასებდი თეთრი ფორმა რო ეცვა ადებაიორსაც და კასანოსაც დაფასება არ დაფასება არაფერ შუაშია და მითუმეტეს ბაბუმ კასილასი და რაული გაუშვა და დავიჯერო მათზე მეტი მადრიდისტააა ბენზემა? უბრალოდ რონის ჭირდება ბენზემა და აფარებენ ხელს ესაა და ეს


გარვესენი კარგი იყო wink . მინდა რომ დავიჯერო, რომ აფასებ, მაგრამ ასე არ შეიძლება ყველა უბედურება ამ კაცს ბრალდება და მეორე ნავასს, არადა ნავასის შემთხვევაში ბევრჯერ ჩვენი დაცვა უჩალიჩებს ხოლმე სასწაულად, ნუ თვითონაც ბევრჯერ ცდება, რა თქმა უნდა, მაგრამ ეგეც უკეთესად ითამაშებდა, ჩვენი ბანძი დაცვა, რომ გამოსწორდეს. ბენზო კიდევ განტევების ვაცია ოფიციალურად უკვე. მოედანზეც რომ არაა, ყველა ისევ ამას აგინებს. თორემ მე პირველი ვამბობ, არც ბენზოა ახლა კარგ ფორმაში და არც დანარჩენი ფეხბურთელები, ჩვენი სუპერ ცენტრიც კი რამდენ მიჰქარავს დააკვირდი? მოტივაციაზეც გეთანხმები, აშკარად ეზარებათ ფეხბურთელებს მოედანზე თამაში რომ ვუყურებ.

ისე ბენზოს წასვლა რომ გინდა, რონისაც უშვებ, თუ რა ფუნქციას ანიჭებ? თუ ვინმე, შენი აზრით, სუპერ ფორვარდის მოყვანა გინდა, რონიმ რა უნდა ქნას, რა ფუნქცია უნდა შეითვისოს? 7-იანის ფუნქცია ხომ არ დაიბრუნოს lol ?

91

9 იანვარი 2018 09:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ისე ბენზოს წასვლა რომ გინდა, რონისაც უშვებ, თუ რა ფუნქციას ანიჭებ? თუ ვინმე, შენი აზრით, სუპერ ფორვარდის მოყვანა გინდა, რონიმ რა უნდა ქნას, რა ფუნქცია უნდა შეითვისოს? 7-იანის ფუნქცია ხომ არ დაიბრუნოს ?

აი მად ვიჭედები 😁😁😁😁 მაგრამ გამოსავალი მოიძებნენა მაინც ვფიქრობ მთავარია წავიდეს და თუ არ მოიყვანენ ასენსიოს მისცენ შანსი რონი გადავა ნუ გადასულიცაა 9 ზე და 7 ზე ასენსიო ან მოიყვანონ ვინმე. ყველაფერს არ ვაბრალებ ბენზემას ეს რაც ხდება მისი ბრალი არააა ეს მოსალოდნელიც იყო მთლიანი მექანიზმია მოშლილი და ზიდანმა უნდა გამოასწოროს ყველაფერს დრო უნდა დალაგდება არც ვდარდობ ამ სიტვაციას წინასწარ ვიცოდი რო ეს ჩავარდნა ექნებოდათ უბრალოდ კლასიკოში პირწმინდად წაგებას ვერ ვინელებ 😁😁😁😁

და კიდე რონი ისკო და მოდრიჩი ერთად არ შეიძლება არააა და ვერ გაიგეს რა ეს მიკვირს ძალიან ისკო ვერც მოდრიჩთან ძოვს და ვერც რონისთან

92

9 იანვარი 2018 09:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Benz9
ჩვენი პარხადნოი დვორი დაცვა ძალიან მოგწონს

არ მომწონს რა თქმა უნდა ძმა მაგრამ გატანა ძალიან უჭირს გუნდს, თავიდანაა გუნდი ასაწყობი ანდა აუვარდათ თავში მაგათ ამდენი ტიტულები და კიდიათ, ხელფასები არ უნდა მისცე და მოვლენ აზრზე.

ციტატა: ფლორენტინო
ოთო სასტავი ისევ ისააა ვინც ლიგა დადო ორჯერ და ლალიგა მიაყოლა სუპერ თასი და მსოფლიო საკლუბო უბრალოდ დაიღალნენ ტიტულებით მოტივაცია დაკარგეს ჯილკა გაუქრათ ეს ყველაფერი კი ზიდანმა უნდა გამოასწოროს და მოხოდოს გუნდი. ნუ ცვლილებებიც აუცილებელია 3-4 კაცი გვინდა ძირითადის ახალი სისხლი

გეთანხმები ძმა, ყველას კი ვერ გავყიდით, მეკარე და ფორვარდი გვინდა სასწრაფოდ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

93

9 იანვარი 2018 09:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
ციტატა: Benz9
ისე ბენზოს წასვლა რომ გინდა, რონისაც უშვებ, თუ რა ფუნქციას ანიჭებ? თუ ვინმე, შენი აზრით, სუპერ ფორვარდის მოყვანა გინდა, რონიმ რა უნდა ქნას, რა ფუნქცია უნდა შეითვისოს? 7-იანის ფუნქცია ხომ არ დაიბრუნოს ?

აი მად ვიჭედები 😁😁😁😁 მაგრამ გამოსავალი მოიძებნენა მაინც ვფიქრობ მთავარია წავიდეს და თუ არ მოიყვანენ ასენსიოს მისცენ შანსი რონი გადავა ნუ გადასულიცაა 9 ზე და 7 ზე ასენსიო ან მოიყვანონ ვინმე. ყველაფერს არ ვაბრალებ ბენზემას ეს რაც ხდება მისი ბრალი არააა ეს მოსალოდნელიც იყო მთლიანი მექანიზმია მოშლილი და ზიდანმა უნდა გამოასწოროს ყველაფერს დრო უნდა დალაგდება არც ვდარდობ ამ სიტვაციას წინასწარ ვიცოდი რო ეს ჩავარდნა ექნებოდათ უბრალოდ კლასიკოში პირწმინდად წაგებას ვერ ვინელებ 😁😁😁😁


მესმის wink , ყველა მაგ დღეში ვართ wink ანუ თავად ამბობ, ცენტრ ფორვარდი არ გვინდა, გვყავს რონის სახით ხომ? wink რაც მთავარია დაცვის გაძლიერება გვინდა პირველ რიგში, მართლა პრახადნოი დვორია, მეკარეც შეიძლება, თუმცა ჯერ დაცვა მაინც. ნახევარდაცვაც, თუკი რონი ბერდება, საწუხაროდ ლუკაც ბერდება, კოვაც კარგია ძაან მაგრამ, მე მაინც ვოცნებობ (ალბად სულ ტყუილად sad ) დე ბრუინზე, აი ვინ დაგვხატავდა

94

9 იანვარი 2018 09:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყოველთვის ვარიდებ ხოლმე ბენზემაზე საუბარს თავს უბრალოდ სტატიას ეხებოდა და თან კომენტარებიც რო წავიკითხე მაგიტომ უფრო დავაფიქსირე აზრი რაღაი უმრავლესობა ითხოვს მის აბარგებას და 10-15 კაცი დარჩენას არ ნიშნავს რო ის უმცირესობაა მართალი და უმრავლესობა ბრბო. და აქ კიდე ვირტუალურ სამყაროში არავინ არ ვიცით ვინ ვინაა და რაცოდნის და ინტელექტის პატრონი და რაღაი არ გეთანხმება არ ნიშნავს რო შენ ხარ ჭეშმარიტება და ის სიბნელე

ციტატა: Benz9
მესმის , ყველა მაგ დღეში ვართ ანუ თავად ამბობ, ცენტრ ფორვარდი არ გვინდა, გვყავს რონის სახით ხომ? რაც მთავარია დაცვის გაძლიერება გვინდა პირველ რიგში, მართლა პრახადნოი დვორია, მეკარეც შეიძლება, თუმცა ჯერ დაცვა მაინც. ნახევარდაცვაც, თუკი რონი ბერდება, საწუხაროდ ლუკაც ბერდება, კოვაც კარგია ძაან მაგრამ, მე მაინც ვოცნებობ (ალბად სულ ტყუილად ) დე ბრუინზე, აი ვინ დაგვხატავდა

სანამ რონია არ გვინდა და არც მოიყვანენ ჩემი აზრრით გუნდს ჭირდება მარცხენა გარემარბი თუ მარჯვენა მცველი და ერთიც ცენტ მცველი ოღონდ ტოპ კლასისები და მეკარე ჯიდე

95

9 იანვარი 2018 09:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისკო ზოგადად ცოტა ეგოისტია, მაგრამ მანდ ტაქტიკური განლაგების ბრალიცაა, ნახევარდაცვაში ისკო ზღუდავს მოდრიჩსაც და კროოსსაც სივრცეში, ზედმეტია. რონისთან იმიტომ ვერ ძოვს, რომ ორივე დიდი ეგოა და ორივეს ლიდერობ უნდა. ისე ესპანეთის თასის ფინალზე ისკო ცენტრფორვარდის პოზიციაზე იყო თუ გახსოვს და კარგი იყო, თუმცა ახლა მაგ როლს ზიზუ ვერ მისცემს, როცა რონია მოედანზე და ამ ეტაპზე რონის უფრო მეტი უფლებები აქვს ბუნებრივია ვიდრე ისკოს

96

9 იანვარი 2018 09:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რას ერჩით ამ ბენზემას მაგარი იგროკია. ის რეალს პრობლემები აქვს ბენზემას ბრალი არაა. რავი თუ არ გინდათ გამოუშვით ლივერპულში:))) ჩემი ერთერთი საყვარელი თავდასხმელია და იმიტომაც გაგდეს იგუაინი და არა ეს რო დონე იგროკია მაგიტო დატოვეს. ვფიქრობ დაბრუნდება და ისევ შეუბერავს. სტატისტიკა ვნახე და პირველი ტაიმის შედეგებით რეალი 1ზეა და ბენზემას ბრალია მცველები რომ ვერ დგანან რეალის დონეზე. დაცვაში პრობლემებია და მაგიტომა ესე ცუდი შედეგი.იმედია გამოსწორდება ყველაფერი და პსჟმდე ფორმას აკრიფავენ და გაპობენ ფულის მანქანას შუაზე

97

9 იანვარი 2018 09:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ ისკოს მინუსი კიდევ ისაა, რომ თავდასხმაში სწრაფად გადასვლა არ შეუძლია, ამიტომ გარემარბად არ გამოდგება, ასენსიოსგან განსხვავებით, რომელიც ფლანგზე კარგია. სწორი და გააზრებული გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღებაც უჭირს, კოვაჩიჩისგან განსხვავებით მაგალითად. ცენტრში კიდევ ისედაც უზღუდავს სივრცეს კროოსსაც და განსაკუთრებით მოდრიჩსაც და ამიტომ ზედმეტი ხდება, თორემ ისე ისკო უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია

ციტატა: fernandoiero
რას ერჩით ამ ბენზემას მაგარი იგროკია. ის რეალს პრობლემები აქვს ბენზემას ბრალი არაა. რავი თუ არ გინდათ გამოუშვით ლივერპულში:))) ჩემი ერთერთი საყვარელი თავდასხმელია და იმიტომაც გაგდეს იგუაინი და არა ეს რო დონე იგროკია მაგიტო დატოვეს. ვფიქრობ დაბრუნდება და ისევ შეუბერავს. სტატისტიკა ვნახე და პირველი ტაიმის შედეგებით რეალი 1ზეა და ბენზემას ბრალია მცველები რომ ვერ დგანან რეალის დონეზე. დაცვაში პრობლემებია და მაგიტომა ესე ცუდი შედეგი.იმედია გამოსწორდება ყველაფერი და პსჟმდე ფორმას აკრიფავენ და გაპობენ ფულის მანქანას შუაზე


სალაჰზე რას იტყვი ისე, როგორც ლივერპულის გულშემატკივარი

98

9 იანვარი 2018 09:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ნუ ისკოს მინუსი კიდევ ისაა, რომ თავდასხმაში სწრაფად გადასვლა არ შეუძლია, ამიტომ გარემარბად არ გამოდგება, ასენსიოსგან განსხვავებით, რომელიც ფლანგზე კარგია. სწორი და გააზრებული გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღებაც უჭირს, კოვაჩიჩისგან განსხვავებით მაგალითად. ცენტრში კიდევ ისედაც უზღუდავს სივრცეს კროოსსაც და განსაკუთრებით მოდრიჩსაც და ამიტომ ზედმეტი ხდება, თორემ ისე ისკო უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია

კლასით კი კლასია ზედმეტადაც კი მაგრამ ვფიქრობ ამ ეტაპზე ვერ ჯდება 4-3-3 სქემაში მითუმეტეს როცა რონიც მოედანზეა და მოდრიჩიც.
ასენსიო. რონი. ბეილი რო მოსინჯოს ურიგო არ იქნება ლა ლიგა მაინც დავკარგეთ და მისცეს დრო მომავალს თან მიცვალებულიც დამტვრეულია და 😀😀😀😀😀😀😀😀😀 აქვს საშუალება ექსპერიმენტების

კარვახალს უნდა ღირსეული შემცვლელი ძირითადზეც რო გაიწევს ვალიეხოსაც ცოტა მეტი დრო და ტეოსაც მე პირადად ძან მესიმპატიურება ერნანდესი რაც შეხება კოვაჩიჩს მასაც მეტი დრო ხან მოდრიჩი დასვენოს და ხან კაზემირო ორივე პოზიციაზე კლასია კოვა ბენზემაც რო მიაჩვიოს სკამს და ასენსიო ათამაშოს ურიგო არ იქნება. ეხლა მაინც აქვს საშუალება ზიდანს ლალიგაში

99

9 იანვარი 2018 09:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
ციტატა: Benz9
ნუ ისკოს მინუსი კიდევ ისაა, რომ თავდასხმაში სწრაფად გადასვლა არ შეუძლია, ამიტომ გარემარბად არ გამოდგება, ასენსიოსგან განსხვავებით, რომელიც ფლანგზე კარგია. სწორი და გააზრებული გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღებაც უჭირს, კოვაჩიჩისგან განსხვავებით მაგალითად. ცენტრში კიდევ ისედაც უზღუდავს სივრცეს კროოსსაც და განსაკუთრებით მოდრიჩსაც და ამიტომ ზედმეტი ხდება, თორემ ისე ისკო უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია

კლასით კი კლასია ზედმეტადაც კი მაგრამ ვფიქრობ ამ ეტაპზე ვერ ჯდება 4-3-3 სქემაში მითუმეტეს როცა რონიც მოედანზეა და მოდრიჩიც.
ასენსიო. რონი. ბეილი რო მოსინჯოს ურიგო არ იქნება ლა ლიგა მაინც დავკარგეთ და მისცეს დრო მომავალს თან მიცვალებულიც დამტვრეულია და 😀😀😀😀😀😀😀😀😀 აქვს საშუალება ექსპერიმენტების


სხვათა შორის მეც ვთვლი რომ ჩასანაცვლებლად უფრო ასენსიო უნდა გამოიყენოს ხოლმე ვიდრე ისკო, მიუხედავად იმისა რომ ისკო ამ ერტაპზე გაცილებით მაღლა დგას ასენსიოზე. ბეილის ნაცვლადაც და ბენზოს ნაცვლადაც ჯობია ასენსიო იყოს ხოლმე, ვიდრე ისკო. მხოლოდ რონის ნაცვლად თუ დადგება ისკო, მის არყოფნაში. ეს იქნება საუკეთესო გადაწყვეტილება, მაგრამ ნუ ისკოსაც ალბათ ასე ადვილად ვერ დასვავს სკამზე ზიზუ და მანდ იჭედება ძაან, ზიზუსაც ხშირად არ აქვს თავისუფლად მოქმედების შესაძლებლობა მაგ კუთხით, რომ თუნდაც რონის ვერ დასვამს სკამზე, ცუდადაც რომ ითამაშოს, მხოლოდ დასვენების მიზნით. არადა წინ რონი და ისკო ერთად არაეფექტურია

100

9 იანვარი 2018 10:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
სხვათა შორის მეც ვთვლი რომ ჩასანაცვლებლად უფრო ასენსიო უნდა გამოიყენოს ხოლმე ვიდრე ისკო, მიუხედავად იმისა რომ ისკო ამ ერტაპზე გაცილებით მაღლა დგას ასენსიოზე. ბეილის ნაცვლადაც და ბენზოს ნაცვლადაც ჯობია ასენსიო იყოს ხოლმე, ვიდრე ისკო. მხოლოდ რონის ნაცვლად თუ დადგება ისკო, მის არყოფნაში. ეს იქნება საუკეთესო გადაწყვეტილება, მაგრამ ნუ ისკოსაც ალბათ ასე ადვილად ვერ დასვავს სკამზე ზიზუ და მანდ იჭედება ძაან, ზიზუსაც ხშირად არ აქვს თავისუფლად მოქმედების შესაძლებლობა მაგ კუთხით, რომ თუნდაც რონის ვერ დასვამს სკამზე, ცუდადაც რომ ითამაშოს, მხოლოდ დასვენების მიზნით. არადა წინ რონი და ისკო ერთად არაეფექტურია

1000% გეთანხმები ცოტა მეტი გამბედაობა უნდა ზიდანს აქვს მაგის კლასი და ავტორიტეტი რაღაც გამოსავალი უნდა მოიძებნოს უჭირს გუნდს რაღაც ახალი ჭირდება ახალი იდეა ახალი სისხლი ჭადრაკი სუ ერთიდა იგივე სვლებით ვერ მოიგებ იმპროვიზაციააა საჭირო ძალიან გაგვიჭორდება პსჟ სთან და იმედია ყველა ერთად დადგებიან და მოინდომებენ და არ ისეირნებენ როგორც ბოლო კლასიკოზე და ზიდანიც არ მოიგონებს სასწაულს

101

9 იანვარი 2018 10:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარვახალი მარსელოს მსგავსად, შეტევაში მშვენიერია, დაცვაში ძალიან სუსტი, თუმცა წელს კარვახალს მაინც მეტი გამართლება აქვს უფრო ვიდრე მარსელოს და არ მხოლოდ იმიტომ, რომ ჯანმრთელობის პრობლემები აქვს, ბეილის არყოფნამ ძალიან დატვირთა შეტევაში და უკან ჩასვლას დაცვაში ვეღარ ასწრებს, რადგან ისკო ვერ თამაშობს გარემარბის პოზიციაზე კარგად. ბეილის სრულფასოვნად დაბრუნების შემთხვევაში მგონია უკეთსად ითამაშებს კარვა, თუმცა შემცვლელი არაა ზედმეტი არასდროს და საერთო ჯამში დაცვით ფუნქციაში მაინც ცოტა მოიკოჭლებს კარვახალიც სამწუხაროდ

102

9 იანვარი 2018 10:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
კარვახალი მარსელოს მსგავსად, შეტევაში მშვენიერია, დაცვაში ძალიან სუსტი, თუმცა წელს კარვახალს მაინც მეტი გამართლება აქვს უფრო ვიდრე მარსელოს და არ მხოლოდ იმიტომ, რომ ჯანმრთელობის პრობლემები აქვს, ბეილის არყოფნამ ძალიან დატვირთა შეტევაში და უკან ჩასვლას დაცვაში ვეღარ ასწრებს, რადგან ისკო ვერ თამაშობს გარემარბის პოზიციაზე კარგად. ბეილის სრულფასოვნად დაბრუნების შემთხვევაში მგონია უკეთსად ითამაშებს კარვა, თუმცა შემცვლელი არაა ზედმეტი არასდროს და საერთო ჯამში დაცვით ფუნქციაში მაინც ცოტა მოიკოჭლებს კარვახალიც სამწუხაროდ

ნუ თუ არ მოუყვანენ შემცვლელს გვყვავს მარგალიტი ნაჩო და მშვენივრადაც გართმევს თავს გინდ მარჯვნივ და გინდ მარცხნივ ბეილის ისკოთი ჩანაცვლება მართლა სისულელეა მაგას ისევ ვასკესი ჯობია მაგ პოზიციაზე კარვახალსაც კარგად ეხმარება

103

9 იანვარი 2018 10:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
ციტატა: Benz9
კარვახალი მარსელოს მსგავსად, შეტევაში მშვენიერია, დაცვაში ძალიან სუსტი, თუმცა წელს კარვახალს მაინც მეტი გამართლება აქვს უფრო ვიდრე მარსელოს და არ მხოლოდ იმიტომ, რომ ჯანმრთელობის პრობლემები აქვს, ბეილის არყოფნამ ძალიან დატვირთა შეტევაში და უკან ჩასვლას დაცვაში ვეღარ ასწრებს, რადგან ისკო ვერ თამაშობს გარემარბის პოზიციაზე კარგად. ბეილის სრულფასოვნად დაბრუნების შემთხვევაში მგონია უკეთსად ითამაშებს კარვა, თუმცა შემცვლელი არაა ზედმეტი არასდროს და საერთო ჯამში დაცვით ფუნქციაში მაინც ცოტა მოიკოჭლებს კარვახალიც სამწუხაროდ

ნუ თუ არ მოუყვანენ შემცვლელს გვყვავს მარგალიტი ნაჩო და მშვენივრადაც გართმევს თავს გინდ მარჯვნივ და გინდ მარცხნივ ბეილის ისკოთი ჩანაცვლება მართლა სისულელეა მაგას ისევ ვასკესი ჯობია მაგ პოზიციაზე კარვახალსაც კარგად ეხმარება


გეთანხმები 100%-ით

104

9 იანვარი 2018 10:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ კაროჩე ინდივიდუალურად ყველა დონე და კლადია ერთის გარდა 😁😁😁 მაგრამ მთლიანი მექანიზმია მოშლილი და ესეც გასაგებია რატომაც და არც მიკვირს ყველაფერი მაინც ზიდანზეა დამოკიდებული მან უკეთ იცის და მრჩევლებიც კომპეტენტური ყავს

ციტატა: Benz9
გეთანხმები 100%-ით

რა მიკვირს იციიი ყველაფერზე შევთანხმდით თითქმის 100 % ხედვა გვაქვს მარა ეს ბენზემა რა გახდა მაშინ 😁😁😁😁😁😁😁 მაგრად მევასება რედონდოს კომენტარების კითხვა და მე ამხელა კაცი ვსწავლობ მისგან რაღაცეებს და ვიზიარებ მის აზრებსაც უბრალოდ ამ ბენზემაზე ვერ ვრიგდებით რაააა 😁😁😁😁

105

9 იანვარი 2018 10:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
ნუ კაროჩე ინდივიდუალურად ყველა დონე და კლადია ერთის გარდა 😁😁😁 მაგრამ მთლიანი მექანიზმია მოშლილი და ესეც გასაგებია რატომაც და არც მიკვირს ყველაფერი მაინც ზიდანზეა დამოკიდებული მან უკეთ იცის და მრჩევლებიც კომპეტენტური ყავს

ციტატა: Benz9
გეთანხმები 100%-ით

რა მიკვირს იციიი ყველაფერზე შევთანხმდით თითქმის 100 % ხედვა გვაქვს მარა ეს ბენზემა რა გახდა მაშინ 😁😁😁😁😁😁😁 მაგრად მევასება რედონდოს კომენტარების კითხვა და მე ამხელა კაცი ვსწავლობ მისგან რაღაცეებს და ვიზიარებ მის აზრებსაც უბრალოდ ამ ბენზემაზე ვერ ვრიგდებით რაააა 😁😁😁😁


ხო, იმედია შეძლებს ზიზუ რადიკალური ზომების მიღებას და ფეხბურთელების მოტივირებასაც. ბენზემა ასევე უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია, მრავალფუნქციური ასე ვთქვათ wink უბრალოდ მას უკვე დიდი ხანია მიუჩინეს ისეთი ფუნქცია, რომ ნაკლებად ჩანს მისი გაკეთებული საქმე, სულ ჩრდილშია, რაზეც პრეტენზიას არ აცხადებს, ეს კი დასაფასებელია. მისი მთავარი პრობლემა ისაა რომ მაისურზე 9 ნომერი აწერია, რომლის ფუნქციასაც არ აკისრია სინამდვილეში, მარტო ბენიტესის დროს ეკისრა თუ გახსოვს და მაგ დროს კარგადაც ასრულებდა 9-იანის კლასიკურ ფუნქციას. შეცვალე 9 ნებისმიერი სხვა ნომრით მის მაისურზე და ბენზოზე პრეტენზია გაცილებით შემცირდება.

106

9 იანვარი 2018 10:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benz9
ბენზემა ასევე უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია, მრავალფუნქციური ასე ვთქვათ უბრალოდ მას უკვე დიდი ხანია მიუჩინეს ისეთი ფუნქცია, რომ ნაკლებად ჩანს მისი გაკეთებული საქმე, სულ ჩრდილშია

კარგი თავიდან მაინც აღარ დავიწყოთ 😁😁😁. სასიამოვნო იყო შენთან საუბარი ჰალა მადრიდ და წარმატებები და 3 მე ლიგა

107

9 იანვარი 2018 10:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
ციტატა: Benz9
ბენზემა ასევე უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია, მრავალფუნქციური ასე ვთქვათ უბრალოდ მას უკვე დიდი ხანია მიუჩინეს ისეთი ფუნქცია, რომ ნაკლებად ჩანს მისი გაკეთებული საქმე, სულ ჩრდილშია

კარგი თავიდან მაინც აღარ დავიწყოთ 😁😁😁. სასიამოვნო იყო შენთან საუბარი ჰალა მადრიდ და წარმატებები და 3 მე ლიგა


ღმერთმა გისმინოს! შენც ასევე!

108

9 იანვარი 2018 11:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეჰ ბენზო ბენზო

109

9 იანვარი 2018 12:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: Benz9

ისე ბენზოს წასვლა რომ გინდა, რონისაც უშვებ, თუ რა ფუნქციას ანიჭებ? თუ ვინმე, შენი აზრით, სუპერ ფორვარდის მოყვანა გინდა, რონიმ რა უნდა ქნას, რა ფუნქცია უნდა შეითვისოს? 7-იანის ფუნქცია ხომ არ დაიბრუნოს

Rato ronaldus rom sruli tavisufleba mice azari dauyeno erti mxridan da meoredan beili ar ivargebs? Azars mshvenivrad gamosdis cru forvardi, idealuria flangidan da arc driblingi da pasi eshleba. Exla shen mitxari bbc girchevnia iyos tu benzos nacvlad azari? Davijero ufro "grma" sheteva ar gveqneba?

110

9 იანვარი 2018 13:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: GEORGIAN
ციტატა: Benz9

ისე ბენზოს წასვლა რომ გინდა, რონისაც უშვებ, თუ რა ფუნქციას ანიჭებ? თუ ვინმე, შენი აზრით, სუპერ ფორვარდის მოყვანა გინდა, რონიმ რა უნდა ქნას, რა ფუნქცია უნდა შეითვისოს? 7-იანის ფუნქცია ხომ არ დაიბრუნოს

Rato ronaldus rom sruli tavisufleba mice azari dauyeno erti mxridan da meoredan beili ar ivargebs? Azars mshvenivrad gamosdis cru forvardi, idealuria flangidan da arc driblingi da pasi eshleba. Exla shen mitxari bbc girchevnia iyos tu benzos nacvlad azari? Davijero ufro "grma" sheteva ar gveqneba?


აზარიც მშვენიერია, ვინ იტყვის აზარზე უარს, თუმცა მე ბენზოს ჩანაცვლების აუცილებლობას ვერ ვხედავ ჯერ, არა იმიტომ, რომ ბოლო თამაშებში იდიალური იყო, თორემ მაგ პრინციპით ერთი-ორი კაცის გარდა ყველა უნდა გაყარო გუნდიდან სასწრაფოდ თან, ისე ამაზრზენად თამაშობს ყველა აბსოლიტურად, მაგრამ ამას ვერ იზავ ბუნებრივია. თუ მოუმატებენ და მეტ-ნაკლებად შევლენ ფორმაში, მე ბიბისიც ძალიან მომწონს, დაჟე ძალიან მომენატრა ბიბისი. აი ჩვენი დაცვას კი არაფერი ეშველება, რომც მოუმატონ, უკვე მერამდენე წელია უსუსტესი გუნდებიც კი აბანძებს ჩვენს დაცვას, ჯოხი კი მხოლოდ მეკარეზე ტყდება, რომელსაც თავისი ცოდვებიც ეყოფა დაცვის შეცდომებიც რომ არ შევტენოთ

ისე მე აზარზე უფრო მეტად დე ბრუინი მინდა

111

9 იანვარი 2018 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: I N I E S T A 8
georgian dzmobilo titqos mogkari tvali.ras meubneboi sezonis dasawyisshi?am barselonas 10 dan 9 peseje mougebsoo?exlac mag azrze xar?an ro geubnebodi supertase nachvenebma tamashma shecdomashi ar shegiyvanos mand psiqologiurad gatexili tamashobda gundi metqi gaixsene bernabeuze ra moxda chempionatshi tqo da shen shedixar shecdomahio gaxsoovs?an umtitze o mitxari poziciur shecdombs ushvebso?ertaderti gamocdileba aklia daarcheni gamoibavs varans

Axlac mougebs psj. Me kidev im azrze var rom barsa ligistvis araa mzad. Realis chavardnam da la ligashi liderobam ar dagabnios;) umtitze kide roca vtqvi tyuili vtqvi tu? Exla tu gamoaswora da uketesi gaxda kide ra chemi "bralia"😂 mainc mgonia nametnavad imedianad xart ganwyobili wels da mwared ar shemogibrundet ligis flaiofshi:)) am barsam sitis an psjs rogor unda mougos warmodgena ar maqvs. Reals potenciali mainc aqvs da barsa tavis maqsimums ukve tamashobs. Esaa gansxvaveba

ციტატა: Benz9
თუმცა მე ბენზოს ჩანაცვლების აუცილებლობას ვერ ვხედავ ჯერ, არა

Aes maocebs ra. Shengan mitumetes. Ar xar "vaime gadameketa da veravis vxedav chemi sayvareli fexburtelis garda" kategoria. Mitxari kacurad sachiroebas benzemas cvlilebis rogor ver xedav momaval sezonshi ronaldu kidev 1 wlit daberdeba. Logikurad kidev ufro mouklebs da vis imedad vrchebit? Benzemasi romelic bevrad met moments aniavebs vidre misi klasis forvards ekadreba? Martla gjera rom bbc-it momaval sezonshic sheidzleba brdzola? Neimaris dA mbapes winaagndeg an debruini-silva-sane-jezusis winaagndeg an mesi-dembele-koutinios pirispur?

Gunds tu unda ro ukan ar wavides sheteva bbc unda daishalos. Ronaldu sul ufro ukan wava, benzemas ubralod ar aqvs unari bombardiroba aigos tavis tavze da sezonshi 50 goli gaitanos, beilia da travmebs plius naklebi fantazia. Ase t7 vapurebt konkurencia gavuwiot sitis, psjs, barsas..kargad gvqonia saqme. Faqtia ronaldus ver sheexebian, xoda tu ronaldus ver exebian benzema yveba tiskshi, rata ufro metad texnikuri, fantazista da shemqmneli shemtevi chajdes sastavshi. Tore ronaldu momaval sezonshi ligazec vegar gaitans ase tu gaagrdzela da uyuret mere usev mervedfinalidan sxva g7ndebs

112

9 იანვარი 2018 15:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: GEORGIAN
ციტატა: I N I E S T A 8
georgian dzmobilo titqos mogkari tvali.ras meubneboi sezonis dasawyisshi?am barselonas 10 dan 9 peseje mougebsoo?exlac mag azrze xar?an ro geubnebodi supertase nachvenebma tamashma shecdomashi ar shegiyvanos mand psiqologiurad gatexili tamashobda gundi metqi gaixsene bernabeuze ra moxda chempionatshi tqo da shen shedixar shecdomahio gaxsoovs?an umtitze o mitxari poziciur shecdombs ushvebso?ertaderti gamocdileba aklia daarcheni gamoibavs varans

Axlac mougebs psj. Me kidev im azrze var rom barsa ligistvis araa mzad. Realis chavardnam da la ligashi liderobam ar dagabnios;) umtitze kide roca vtqvi tyuili vtqvi tu? Exla tu gamoaswora da uketesi gaxda kide ra chemi "bralia"😂 mainc mgonia nametnavad imedianad xart ganwyobili wels da mwared ar shemogibrundet ligis flaiofshi:)) am barsam sitis an psjs rogor unda mougos warmodgena ar maqvs. Reals potenciali mainc aqvs da barsa tavis maqsimums ukve tamashobs. Esaa gansxvaveba

ციტატა: Benz9
თუმცა მე ბენზოს ჩანაცვლების აუცილებლობას ვერ ვხედავ ჯერ, არა

Aes maocebs ra. Shengan mitumetes. Ar xar "vaime gadameketa da veravis vxedav chemi sayvareli fexburtelis garda" kategoria. Mitxari kacurad sachiroebas benzemas cvlilebis rogor ver xedav momaval sezonshi ronaldu kidev 1 wlit daberdeba. Logikurad kidev ufro mouklebs da vis imedad vrchebit? Benzemasi romelic bevrad met moments aniavebs vidre misi klasis forvards ekadreba? Martla gjera rom bbc-it momaval sezonshic sheidzleba brdzola? Neimaris dA mbapes winaagndeg an debruini-silva-sane-jezusis winaagndeg an mesi-dembele-koutinios pirispur?

Gunds tu unda ro ukan ar wavides sheteva bbc unda daishalos. Ronaldu sul ufro ukan wava, benzemas ubralod ar aqvs unari bombardiroba aigos tavis tavze da sezonshi 50 goli gaitanos, beilia da travmebs plius naklebi fantazia. Ase t7 vapurebt konkurencia gavuwiot sitis, psjs, barsas..kargad gvqonia saqme. Faqtia ronaldus ver sheexebian, xoda tu ronaldus ver exebian benzema yveba tiskshi, rata ufro metad texnikuri, fantazista da shemqmneli shemtevi chajdes sastavshi. Tore ronaldu momaval sezonshi ligazec vegar gaitans ase tu gaagrdzela da uyuret mere usev mervedfinalidan sxva g7ndebs


ზოგადად ბევრ მომენტს ყველა ფორვარდი ანიავებს. მაგრამ კარგი, შენ თვლი, რომ თუ რონი მოუკლებს, ვინ გაიტანს გოლებს, რადგან ბენზემა არ არის გოლეადორი. თუმცა კიდევ ერთხელა დავწერ, გაიხსენე, ერთადერთი მწვრთნელი, რომელმაც ბენზო კლასიკური ცხრიანის პოზიციაზე ათამაშა, ბენიტესი იყო და მაშინ თავი მშვენივრად გაართვა ბენზომ. მაგრამ ამ ეტაპზე ცენტრფორვარდის როლი რონის აქვს, რომელსაც არც და უკვე ვეღარც დათმობს. დავუშვათ გავუშვით ბენზო, რონის ვერ გავუშვებთ შენი სიტყვებით და სამართლიანადაც ამბობ, მაშინ სუპერფორვარდი რაღად გინდა? რონის ხომ უნდა შერჩეს რაღაც ფუნქცია? კიდევ მესმის აზარის პოზიციის ფეხბურთელი გინდოდეს, მაგრამ მაგ საქმეს (არა ცენტრფორვადის) ჯერ ბენზოც შეასრულებს თუ შევიდა ფორმაში და მერე რონი და ბენზო ერთად კი წავლენ რეალიდან, აბა სამუდამოდ არავინ დარჩება აქ.

113

9 იანვარი 2018 16:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბრიტანული გამოცემა Daily Express ინფორმაციით "ინტერის" ფორვარდმა "რეალში" სამედიცინო შემოწმება წარმატებით გაიარა.

წყაროს თანახმად არგენტინელი ფეხბურთელი უკვე ამ კვირაშივე გახდა მადრიდული გუნდის წევრი.

ტრანსფერის ღირებულება 110 მილიონი ევრო სახელდება.

მაურისიო იკარდი "ინტერში" 2013 წლიდან თამაშობს, მიმდინარე სეზონში ფორვარდმა 21 შეხვედრაში 18 გოლი გაიტანა.

114

9 იანვარი 2018 16:37

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 46
  • |
  • კომენტარები: 2128
მინდა!
წადი ეხლა

115

9 იანვარი 2018 18:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერთი მილიონი ფრანგი მადიდისტა მე გამივკითხე და ყველა შენ გინებაშია შე მძორო გაააჯვი რეალიდან რაის მადრიდიტებს უყვარხარ ნერვი ამიწეწე 9 წელია იგუაინი მოვიშორე და შენ შეგვეტენე "დაიცავით ცენზურა!" ქალივით -_- შენი მომთრევი -_-

116

9 იანვარი 2018 21:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
მე ბევრჯერ მითქვამს კიდე ვამბობ... ბენზემა არი ზე დაუფასებელი ფეხბურთელი რომელმაც თავის კარიერა და ტალანტი რაც ლიონში ქონდა შეწირა რონალდოს კარიერას.... ტიპი გადმოვიდა რეალში და ეგრევე დაუპროგრამეს ტვინში სივრცეები გაუხსენი როანლდოს.... ცარიელი იქნება კარი პასი რონალდოს.... ბირთს მიიღებ მოძებნე რონალდო.... ბენზემა რო სხვა გუნდში წასულიყო ლიონიდან თუნდაც მანჩესტერში სულ სხვა სტატი ექნებოდა ეხლა თუმცა არა ისეთი მდიდარი კარიერა როგორც რეალში აქვს.... და მარტო კეინის და იკარდის გოლები რო გამოჭიმეთ ეტამაშათ რონალდოს გვერდით და მაგასაც ვნახავდით ვინ რამდენს გაიტანდა....

117

10 იანვარი 2018 00:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[quote=GEORGIAN][quote=I N I E S T A 8]georgian dzmobilo titqos mogkari tvali.ras meubneboi sezonis dasawyisshi?am barselonas 10 dan 9 peseje mougebsoo?exlac mag azrze xar?an ro geubnebodi supertase nachvenebma tamashma shecdomashi ar shegiyvanos mand psiqologiurad gatexili tamashobda gundi metqi gaixsene bernabeuze ra moxda chempionatshi tqo da shen shedixar shecdomahio gaxsoovs?an umtitze o mitxari poziciur shecdombs ushvebso?ertaderti gamocdileba aklia daarcheni gamoibavs varans[/quote]
Axlac mougebs psj. Me kidev im azrze var rom barsa ligistvis araa mzad. Realis chavardnam da la ligashi liderobam ar dagabnios;) umtitze kide roca vtqvi tyuili vtqvi tu? Exla tu gamoaswora da uketesi gaxda kide ra chemi "bralia"😂 mainc mgonia nametnavad imedianad xart ganwyobili wels da mwared ar shemogibrundet ligis flaiofshi:)) am barsam sitis an psjs rogor unda mougos warmodgena ar maqvs. Reals potenciali mainc aqvs da barsa tavis maqsimums ukve .
შენ მაგაზე არ იჯავრო ბრატ როგორ უნდა მოუგოს ბარსამ პსჟ😉😉😉 უარეს მდგომარეობაში იყო ბარსაა და ისე ამოამყნო პსჟ😁😁 მაგრაამ აი რაცაუნდა იძახოო რო რეალი ახლა პოტენციურიაო უფრო ლიგაზე გადაიტანსო ყურადღებასო მაგ პსჟ ვერანაირად ვერ გაცდება რეალი ჩემი სიტყვები რამდენი ახდა რომ ვამბობ ახლაც ახდებაა😁😁😁 ამ დაცვით ამ შეტევით ბეილი კიდე ტრამვას თუ აიკიდებს მანამდე მეყოლეთ ვარდივით😁😁😁 მარსელოს კარვახალის და რამოსის იმედი ვიღას აქ უკვე ძუკნა ძაღლივით ყველა ათრევს😁😁😁 და თვენი ნალაპარაკები უკან მართლა გიბრუნდებათ ბევრს... მოვა თებერვალი მე არსად მეჩქარება აი ძაან მაინტერესებს იმენა ეს რეალი იმ პსჟს როგორ გაუმკლავდება ჯერ ნეიმარის ფაქტორი მერე დაცვის გამრღვევი პატარა ღლაპიი და კავანი საჭირო დროს სადაცაა ყველამ კარგად იცის😁😁😁

118

10 იანვარი 2018 01:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: Benz9
გავუშვით ბენზო, რონის ვერ გავუშვებთ შენი სიტყვებით და სამართლიანადაც ამბობ, მაშინ სუპერფორვარდი რაღად გინდა

Me ashkarad azari- ronaldu-beilis trioze an tundac beilis nacvlad vinme salahisnairzec ar vityodi uars tuki isev travmebis gamo unda acdinos naxevari sezoni cxenma. Ar mixsenebia superforvardi tu daakvirdi.

ციტატა: CHEPE
შენ მაგაზე არ იჯავრო ბრატ როგორ უნდა მოუგოს ბარსამ პსჟ

Damijere magrad mkidia barsa psj-s gacdeba tu ara;) tak shyo ar vjavrob;) meore roca gacdit psjs neimari tqven hyavdat da ara imat;) plius ukve mbapec yavt;) da tu chemi reali daifrina ligidan ara mgonia barsa zed ar miayolos;)
ციტატა: CHEPE
მაგრაამ აი რაცაუნდა იძახოო რო რეალი ახლა პოტენციურიაო უფრო ლიგაზე გადაიტანსო ყურადღებასო მაგ პსჟ ვერანაირად ვერ გაცდება

Yuradgebas sad gadaitans da sad ara saertod ar mixsenebia. Me vtqvi momatebis potenciali aqvs reals, tan sakmaod didi. Martibad ro agixsna tu formashi chadgebian fexburtwlebi da atamashdebian ise rogorc sheudzliat reali gacilebit saxifato da dzlieri gundia dgesdgeobit vidre barsa:) ase rom daukvirdi xolme ravs vwer sanam mipasuxeb.
ციტატა: CHEPE
და თვენი ნალაპარაკები უკან მართლა გიბრუნდებათ ბევრს...

Ra laparaki damibtunda ukan aba? Roca mravlobitshi saubrob da tan me mrev pasuxic unda gqondes. Yvelas chven-chveniazri gvaqvs gund3bis shesadzleblobebze da tamashze ra sh7ashia aq dabruneba ar dabrineba natqvamis? Ufleba ar maqvs vifiqro ro es psj barsas gamoagdebs tu rogoraa tqveni saqme?

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (325)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)